Voip

telefoon installatie

Onder de naam RLVoip levert RLB voip diensten. Van SIP-Trunks tot Hosted Voip oplossingen. Bij RLB zijn de lijntje kort. Wij regelen alles van a tot z en hebben allen kennis in huis.
Door ons eigen beheerplatform kunnen wij in no-time een nieuw nummer aanvragen. Porteren behoort ook tot de mogelijkheid.

De mogelijkheden:

RLVoip

IP Telefonie is dankzij het veelvuldig gebruik van internet heel interessant geworden. Via hosted voip is het bovendien zeer eenvoudig en snel te activeren. Alles wordt door RLB verzorgd: van activering tot levering van de juiste IP telefoontoestellen. Met deze toestellen belt u niet via een normale telefoonlijn maar via het Internet. Hiermee heeft u wereldwijde bereikbaarheid, tegen lokale tarieven. IP Telefonie Bij RLB heeft u de keuze uit twee virtuele telefooncentrales: BHV en EHV. Bij de BHV maakt ieder toestel separaat connectie met de centrale. RLB kan de gebruikelijke opties zoals doorschakelen, doorverbinden, voicemail etc. en u kunt tevens heel eenvoudig de extensies (toestelregistraties), spraakkanalen, telefoonnummers e.d. laten uitbreiden via RLB. Bij de EHV maakt u via een Cloud oplossing gebruik van een centrale door middel van één externe connectie. Hiermee bespaart u niet alleen bandbreedte maar u heeft ook meer garantie op goede kwaliteit gesprekken. Daarnaast heeft de EHV uitgebreidere functies op het gebied van belschema’s, nummerafhandeling, centraal telefoonboek beheer en nummerweergave maar ook extra functies zoals CDR-rapportages, online monitoring, belrestricties, gebruik van belprefix, eigen firewall beveiliging, etc. Hiermee maakt u gebruik van uw eigen luxe telefooncentrale, zonder dat u de centrale hoeft aan te schaffen en zonder torenhoge kosten voor een onderhoudscontract. Voor EHV geldt wel een minimum van 5 gebruikers.

BHV

-wachtstand
-voicemail via telefoon, e-mail en/of webbased
-nummer identificatie (blokkeren)
-gesprekken omleiden naar vooraf bepaalde toestellen (intern / extern)
-bij niet beantwoorden de oproep omleiden naar een ander toestel
-meerdere lijnen beschikbaar maken voor één toestel

EHV(vanaf 5 extenties/lijnen)

-Allen functies van BHV
-Eén externe connectie met de centrale, waardoor een uitstekende verbinding nog beter gegarandeerd is
-Uitgebreidere functies met betrekking tot belschema’s, nummerafhandeling, centraal telefoonboekbeheer en nummerweergave Gebruik van keuzemenu’s via IVR (Interactive Voice Response), zodat bellers direct naar de juiste afdeling worden gedirigeerd
-Eigen muziek uploaden voor de wachtrij Automatic Call Distribution (ACD), waarbij de centrale binnenkomende gesprekken direct toewijst aan ingelogde telefoons
-Time management
-Tijdtabellen
-Belgroepen aanmaken
-Koppeling aan CRM-pakketten (bijvoorbeeld AFAS)
-CDR-rapportages
-Online monitoring

Heeft u een vraag?

024-8455008